FANDOM

PurpleRose18

aka Savannah

Bureaucrat Admin
  • I live in Colorado
  • I was born on April 19
  • My occupation is 6th Grade Student
  • I am a girl
  • PurpleRose18

    OMG this is Savannah and I just posted Minotia's page. And I used a Tapion photo and edited it so I sware it looks just like Minotia but a grown up!!!!!!!! It is sooooo cool u gotta see it, i gtg shower BIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Read more >
  • PurpleRose18

    Savannah's Blog 4

    March 1, 2012 by PurpleRose18

    Hi this Savannah and I am using a new role play character because the one I was using was only temperary. My new role play character is Kakara, she is the youngest daughter of Azuki. So thats that, I'm gonna go get a granola bar. GTG :)

    Read more >
  • PurpleRose18

    Savannah's Blog 3

    February 17, 2012 by PurpleRose18

    Oh my God I am so scared and I am worried about CI, he was been cutting himself again. I am worried because he walked to my grandma's house with his backpack and some clothes. Then 5 minutes later he passed out on the couch. I am worried and scared, gtg he his female dog of a mother is calling.

    • (
    Read more >
  • PurpleRose18

    Savannah's Blog 2

    January 25, 2012 by PurpleRose18

    Hi its Savannah, I have both good news and bad news. First my dad is not coming home anytime soon and neither is my mother. So reguarding Bells, she is going to be ok turns out it is just an infection in her lungs, a bit serious but not deadly. She is being treated with medications and pills, she is also home. She is happy and playful as ever. Also Candy is going to be moving in with Liah, Mellina, My Grandma and I. I am sooooooo excited!!!!! Her room is ready and everything so now she is going to live with us but we will still see my cousins.  :)

    Read more >
  • PurpleRose18

    Savannah's Blog 1

    January 24, 2012 by PurpleRose18

    Omg, this is Savannah and today we took my boxer puppy Bells to the vet and she has something wrong with her lungs. I heard the vet tell Gramma that we might have to put her down. I was so mad and then I was told that my dad sent me Husky puppy from back home in Wyoming. I was so happy to see him but I can't be happy not if I might loose Bells. She is goning to stay at the vet and we go back tomorrow, I hope she gets better. Plz pray for her!!! :(

    PurpleRose18 20:01, January 24, 2012 (UTC)

    Read more >

Ad blocker interference detected!


Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.